ایک تھا بادشاہ


دوستوں یہ بچپن بھی کتنا خوبصورت ہوتا ہے اور اس سے بھی بڑھ کر حسین ہوتی ہیں اس سی جڑی یادیں ۔۔ انسان کا بچپن امیری میں گزرے یا پھر غربت کے اندھیروں میں بہرحال اس سے جڑی کئی ایسی حسین یادیں ضرور ہوتی ہیں جن کی خوشبو  ھمیشہ ھمارے تصورات کو مہکاتی رہتی ہیں یہ یادیں اور ان یادوں سے جڑے لوگ ھمیں ھمیشہ یاد رہتے ہیں
ھمارے ماضی سے جڑی یادیں کبھی تصویروں کی شکل میں تو کبھی اپنی کسی بہت ہی پیارے کی پیار بھرے آواز کی گونج بن کے ھمارے کبھی نہ بھولنے والے لاشعور کا حصہ بن جاتی ہیں
 
اس وقت ایسے ہی اپنے  ایک پیارے کی پیار بھری آواز کی گونج میرے کانوں میں گونج رہی ہے اس کا شفیق چہرہ نظر کے سامنے ایسے ہی ہے جیسے گویا وہ میرے پاس ہی ہو اس شفیق چہرے کی یاد میں گم اور اسکی پیارے بھری آواز کی گونج کا تعاقب کرتے کرتے میں اس وقت اپنے ماضی کے اس حسین دور میں چلا گیا ہوں جہاں ایک سات سال کا بچہ اپنی شفیق دادی کی گود میں سر رکھے اپنی پیاری دادی سے کہانی سننے کے لیے بیتاب ہے
اور دادی بڑے ہی پیار سے اس بچے کے سر کے بالوں کو سہلاتے ہوئے اپنی کہانی آغاز کرتی ہیں
سنو بیٹا ایک تھا بادشاہ جیسا ھمارا تمھارا خدا بادشاہ
دادی یہ بادشاہ کیا ہوتا ہے
بیٹا یہ جو بادشاہ ہوتا ہے نا یہ اپنی رعایا کا بہت خیال رکھتا ہے انھیں بہت پیار کرتا ہے
کیسا خیال دادی
انکے کھانے کا انکے لیے اچھے اچھے کپڑوں کا ان دکھ درد میں ان کا ساتھ دینے کا ایسا خیال بیٹا
تو پھر ایسا ہی ھمارے تمھارا خدا بادشاہ ہے
دادی سے کہانیاں سنے ہوئے تیس سال کا عرصہ گزر گیا اور انکی سنائی ہوئی کہانیوں میں مجھے آج  شاید کوئی ایک بھی مکمل یاد نہ ہو پر یہ ایک لائن مجھے آج تک یاد ہے اور اسکی خاص وجہ یہ ہوسکتی ہے کہ ھماری دادی جب بھی ھمیں کہانی سناتی تو اپنی کہانی کا آغاز اس جملے پر کرتیں کہ ایک تھا بادشاہ جیسا ھمارا تمھارا خدا بادشاہ
آج جب میں سوچتا ہوں تو بڑا حیران ہوتا ہوں کہ کس کمال خوبصورتی سے بچپن میں میری شفیق دادی نے ایمان اور توکل کا بیج میری ننے سے دل پر لگایا جس کی حرارت  میں آج تک محسوس کرتا ہو بے شک میرے رب سے میرا پہلا تعارف میری دادی نے ہی کروایا تھا اور  یہ میرے نزدیک اللہ پہ توکل کی سب سے آسان تعریف ہے

جواب دیں

